//PurpleDreaming.
The Dream Catcher Chapter 18
Friday, August 17, 2012 @ 1:27 AM | 0 Comment [s]

           
Aku menuju keluar dari bilik Naeun .Kenapa Naeun jadi macam tu ?Takkan dia bergaduh dengan Junhyung kodd .Baik aku call Junhyung .

"Yaboseyo ?"

"Nae ,BoMi ?Waeyo ?"

"Oppa ,oppa gaduh dengan Naeun eh ?"

"Gaduh ?Takde pun .Kenapa ?"

"Takde apa-II .Saja tanya .Oppa kat mana ?"

"Oppa kat rumah .Naeun sekarang kat mana ?"

"Kat dalam bilik dia lah .Kay lah ,Annyeong ."

Aku mematikan panggilan tadi .Apa yang berlaku sebenarnya ?

JUNHYUNG P.O.V

Kenapa dengan Naeun .Aku tak jumpa dia time balik sekolah tadi .Ohh~Lupa .Sepatutnya aku jumpa dia kat depan sekolah lepas habis sekolah .Ni semua Hyuna punya pasallah .Semuanya jadi kacau bilau .Baik aku text Naeun .

"Naeun~ya .Mianhei tak tunggu kau depan sekolah tadi .Oppa ada hal tadi ,mianheyo .Esok oppa bagi Cadbury Choclate kat Naeun :')Again ,Mianhei ."

"Junhyung~ya ,asal ?" tanya Yoseob 

"BoMi call ." 

"BoMi ?Dia cakap apa ?" 

"Tak ada apa-II .Pasal Naeun ."

"Naeun ?Kenapa dengan dia ?"

"Tak ada apa-II "

"Baru aku ingat .Kau ada janji dengan Naeun suruh tunggu depan sekolah tak ?"  tanya Gikwang

"Ada ,kenapa ?"

"Sebab masa aku balik sekolah tadi aku terserempak dengan Naeun kat depan sekolah .Dia cakap dia tunggu kau .Pastu dia pergi cari kau kat dalam sekolah ."

"Pastu dia cari aku ke ?"

"Entah ?Sebab aku dah balik time tu ."

"Aduh .Susah lah macam ni ."

"Cuba kau try call dia ."

"Aku da text dia dah ,tapi dia tak reply .Takkan dia merajuk kodd ."

"Kau try call pulak .Mana tahu dia tak sedarkau text dia ."

"Jap . . "

Number you have dialled is not available .Please try again .tutt. . tutt . .

"Dah . .tapi dia tak angkat lah ."

"Try lagi ."

"Jap . . tak angkat jugak ."

"Try lagi sampai dapat .Junhyung Fighting !" kata-II semangat dari Yoseob .

NAEUN P.O.V

Huaahhh~Aku takde mood nak makan .Baik aku check phone aku .Maklumlah tadi aku off phone aku ,aku memang akan selalu off phone aku bila time aku tidur sebab kalau phone aku berbunyi ia akan mengganggu kententeraman tidur aku .Huh ? You have 26 missed called ,2 unread messages .Mak ai !Baru aku tidur beberapa minit dah banyak orang call and text .Siapalah yang call and message aku ni ?

Open .Semua yang call aku tadi Junhyung Oppa .Buat apa dia nak call aku ?Nak pujuk aku lah tu .Nak buka message pulak ,pun sama nama Junhyung Oppa yang tertera kat skrin phone aku .Apa alasan dia kali ni nak pujuk aku ? "Naeun~ya .Mianhei tak tunggu kau depan sekolah tadi .Oppa ada hal tadi ,mianheyo .Esok oppa bagi Cadbury Choclate kat Naeun :')Again ,Mianhei ." Sorry Junhyung ,buat masa ni aku akan touching dengan kau .Mianhei~

PAGI
DI RUMAH
BOMI P.O.V

Manalah si Naeun ni ?Takkan dia tak breakfast kodd ?Jangan cakap dia dah pergi sekolah .Memang aku taekwando jugak minah tu .Baik aku pergi bilik dia .

Srettt~ Aik ?Awal pulak minah ni bangun ?selalunya lambat .

"Naeun ,jom breakfast !"

"Jom !Bau breakfast dari meja sampailah kebilik aku boleh bau kesedapan dia ."

"Tahu pun .Asal dengan kau semalam ?Moody gila kau ."

"Moody eh ?Tak ada lah .Aku okay je .Jomlah turun ."

"Jap-II .Lagi satu aku tengok kau hari ni ceria semacam je ."

"Ceria ke ?Hari-II aku ceria .Dahlah jom kita turun ."

Pelik gila minah ni .Tapi tak kisah lah ,asalkan dia bahagia.

DEPAN SEKOLAH 
JUNHYUNG P.O.V

Mana Naeun ni ?Takpelah aku sanggup tunggu dia sebab nak minta maaf pasal semalam .

Oppa~!

Entah-II tu Naeun .Bukan Naeun !Apsal lah pulak minah ni boleh ada dekat sini ?Haishh~Harap-II dia tak ganggu aku untuk aku berjumpa dengan Naeun .

"Kau buat apa kat sini ?Kau pergi balik lah ."

"Oppa ~ jangan cakap macam tu .Saya dah siap cantik-II ,oppa halau saya pulak ."

"Memang aku mengahalau kau pun .Dah pergi baliklah ."

"Sampai hati oppa .Saya taknak balik ,saya akan tunggu sini dengan oppa ,sampai oppa masuk sekolah ."

"Kau ni degillah .Aku cakap balik ,baliklah !"

"Shiro !Nak tunggu sini jugak dengan oppa ." 

Lalu Hyuna memegang tangan Junhyung .Tanpa Junhyung sedar . . .

NAEUN P.O.V

"Jom kita gerak ."

"Jom !"

"Selamat pagi ,BoMi dengan Naeun ." ucapan pagi daripada Driver Jang

"Selamat pagi~" Serentak Naeun dan BoMi bercakap 

"Jemput masuk ." Balas Driver Jang sambil membuka pintu kereta 

"Gomawo ."

DEPAN SEKOLAH 

"Gomawo ,Driver Jang "

"Aku ingatkan nak pergi kantin dululah ." Kata BoMi .

Sekilas pandang aku ternampak Junhyung dengan perempuan tu .


TO BE CONTINUED IN EPISODE 19 .Thanks sebab sudi baca FanFic aku .*terharu* LOL ._. Disebabkan korang ,ratings FanFic aku increased :'D Baru semalam update dah ramai yang baca ,Gomavo :")  Lepas ni aku akan berusaha update FanFic yang lebih bagus .Aku tak tahu nak cakap apa LOL -.- nanti korang baca eh ?Thanks *wink* TEGUR KALAU ADA TYPO 







Older Post | Newer Post
QueenControl

Hello World (Y) i'm full of imagination and that's what i like ;)

underlined, bold


Navigations

Diary AboutMe Stuffs Link

TrafficLight


CreditSection

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : AskarPink
Full Edited : DianSeobiey

Best View at GOOGLE CHROME!